Zwrot / Wymiana / Reklamacje – O Jeju!

Zwrot / Wymiana / Reklamacje

O Jeju!Zwrot / Wymiana / Reklamacje

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJE

ZWROT TOWARU:

Aby dokonać zwrotu otrzymanej przesyłki należy:

1. Wypełnić formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj. Dołączyć go do przesyłki. Prosimy o upewnienie się, że dane podane w formularzu są poprawne.

2. Prosimy o wysłanie przesyłki na adres:

Jeju s.c.
ul. Miodowa 9/U2
31-055 Kraków

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub poprzez paczkomat. Koszt wysyłki ponosi kupujący. Pamiętaj o zabezpieczeniu paczki przed uszkodzeniem.

3. Zwrot środków nastąpi do 3 dni od otrzymania zwróconej paczki. Zwrot środków nastąpi na podane w formularzu konto bankowe lub poprzez usługę płatnośći PayPal/PayU/Przelewy24.

WYMIANA TOWARU:

Aby dokonać wymiany otrzymanej przesyłki należy:

1. Dokonać wszystkich kroków podanych w procedurze zwrotu towaru (jak wyżej).

2. Złożyć nowe, niezależne zamówienie.

REKLAMACJA TOWARU:

Aby dokonać reklamacji otrzymanej przesyłki należy:

1. Skontaktować się z nami mailowo na adres:

sklep@jejustore.pl

W mailu prosimy o podanie:

  • numeru zamówienia
  • produktu, którego dotyczy reklamacja
  • powodu reklamacji
  • dołączenie zdjęcia reklamowanego produktu

2. Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie i uzgodnimy satysfakcjonujące rozwiązanie (zwrot środków lub wymianę produktu)